2009-11-03
13:27:03

IPOD!

Hej hej bloggen!
Nu sitter jag här, ensam med mitt nya armband...

Nu har jag pimpat min blogg lite grann så nu tjänar jag pengar på solvei.blogg.se och har en Ipod och en klocka on tha blog!
Kommentera det här inläggen och skriv de låtar ni vill höra på när ni är inne på min blogg så fixar jag det, allt för mina läsare! :)

Idag efter skolan ska jag till sala och gå in på expert och kolla om det går att byta från äckliga Tre till Comviq!! :D



Postat av: Alicia

Kan du fixa så att det spelas lite nostalgi musik? Typ Ateens eller Aqua? (a) Lite löjligt kanske, men man blir så glad :D

Tack på förhand :)

2009-11-03 | 18:24:00
URL: http://aliciasjolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: