2009-11-09
12:40:35

INGENSKOLA

Godmorgon bloggen, jag vaknade för en timme sen ungefär (11.00) ville inte gå till skolan idag.. Men imorn måste jag göra det för då ska filmteamet komma och provfilma klassen, måste välja kläder och lite sånt nu dagen innan tror jag. Brukar aldrig välja kläder dagen innan skolan men he-he. Och juste igår hittade jag och MAJA en hår toning i badrumsskåpet så jag tonade hennes hår, jag tyckte att det blev rätt så snygt iaf, jag ska fixa  hennes hår och sen lägga upp det här på bloggen. Dock håller färgen bara i i tio shamponeringar men whatever x) Snart ska jag duscha och provfixa mig och kanske ta ett litet kort till headern :)
Åhhhhhh jag vet inte vad jag ska göra i helgen om jag ska åka till Stockholm och sova där eller va med ngra kompisar. careface



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: