2009-11-15
21:16:18

HELGEN

I helgen va jag i stockholm och sov hos en släkting, på kvällen när vi kom dit i fredags kom sysslingarna hem till dom när vi åt middag, så sov agge kvar med oss det är våran syssling. Jag sov i samma rum som han och Maja, dom höll på att bråka, slåss, kicklas och föra oväsen hela natten så jag fick inte sova ett skit! :( på morgonen därpå kom lisa till oss en syssling så åkte vi till naturhistoriska och där träffade vi lite till friends.. Hade ont i huvet och va skit trött för att jag inte fick sova men det var helt okej ändå! Vi kollade på 3D film på cosmonova, vet ni hur jävla läskigt det var eller? Sen så handlade filmen om monster också!!!!! Idag va vi på eriksdalsbadet och badade, jag simmade ngra längder och bastade och så, sköööönt! Sen upp till cettan och käka på donken dära sen åkte jag och syskonen hem, nu har jag vikit och strykt tvätt, ASKUL!!!!!!
"blondinbellas armband"

Puss så länge, skriv nåt kul på msn: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: