2009-11-11
21:15:02

FIXATNAGLAR,READYTOBLOGGA!

skolfotot -09
Idag i skolan va inte kul =( hade skit ont i magen och sen massa prov bajs på det tog ett bussen hem och bara vilade framför TVn så nu är det bättre. Imorn ska jag gå hela dagen i skolan sen ska jag träffa Ebba för hon har min mössa och jag har hennes kamera laddare och hörlurar, sen ska jag förhoppningsvis träffa carro eller natta för dom har min sala HF overall saknar den! Så segt bara att vi bor så långt ifrån varran! =0 Sen ska bobbo klippa sig cryface på det! =( ska träffa han också då. Det är inge kul att blogga om sånthär tycker jag!
Postat av: amanda h

asfina naglar, vad har du för nagelack? :o<3

2009-11-14 | 18:48:18
URL: http://aamandaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: