2009-12-16
10:15:59

TISDAG

Hej förlåt för icke bloggning igår men jag orkade inte sitta vid datan!!
Men igår så åkte jag, Kajsa-Stina och Ida till sala och träffade My, Linus, John, Danne och Sebbe. Vi satt och fikade vid fikabordet och lekte i snön!..

Jag var i alla fall asblöt om fötterna för att jag inte har några riktiga vinterskor, jag hara bara uggs och dom suger bajskorv.. Jag ska faan köpa ett par riktigt dyra kängor som man kan ha i flera år.

Sådär såg jag ut, med mina äckliga uggs! Köp Koss hörlurar till mig i julklapp!

Och snart ska jag fixa ett comviq kontantkort, eller jag ska få ett av Josefin. ♥ Så då får ni smsa jätte mycket med mig! xd

Postat av: sanna

Vilken himla fin blogg du har!

2009-12-16 | 19:08:52
URL: http://sannaklefbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: