2009-12-29
23:05:20

STAN




Hejsan, idag var jag till västerås med Madde, vi va där med nån Robin/Robbis/Robban haha det var kul :)
Och vet ni vad? JAg såg rikauteliggare, jag har följt den bloggen as länge och jag tycker att den är as bra så jag blev jätte glad när jag stödde på dom på stan! 

Jag köpte:
En t-shirt
En midje-kjol
Pälsmössa
Mascara, sån här med vitt grejs, jätte bra
Svarta leggins
Halsduk
ah det är väl de tror ja :) 
På nyår kommer det lite kompisar hit till mig typ bara chill :) så hör av er ifall nån vill komma eller så! :D
Postat av: rikauteliggare

hejsan, vad roligt :) klart du skulle gått fram, jag är ju inte farlig :) kram

2009-12-30 | 02:58:26
URL: http://rikauteliggare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: