2009-12-22
21:16:39

JULLOV!

Fy tusan vad skönt med jullov hörreni ni! Just nu gör jag inte så mycket, våra grannar är här och äter tjock med nice! Sen läser jag Andreas blogg, sjukt jävla het Floras blogg och Filippas blogg = nya favoriter!

Jag vet inte riktgit vad som händer i veckan men i helgen kaaaaaaanske det blir fest :) Sen mååste jag va med Jennifer så vi kan planera ihop lite folk eller nåt till nyår. Hör av er. Asså jag är så himla taggat på att ha jullov nu helt sjukt, jag vill göra en massa saker typ shoppa i Uppsala med massa kompisar och verkligen göra jätte mycket roliga saker. Sen vill jag bygga om min blogg lite och göra den bättre på alla möjliga sätt.. Jag har ju inte uppdaterat nåt roligt på senaste tiden men det är för att det har varit mycket plugg och sånt.. Men det ska det bli stora ändringar på!

PUSS
Solvei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: