2009-12-26
19:17:18

john o ebba gästbloggar

j: jag gillar nagellack!!
e: jag ser de, du har ju orange naglar
j: jaa, fett fint
e: hmm, nej bögigt
j: men sluta
e: men nej?
j: kommer inte prata med dig mer!!!
e: du kommer inte lyckas
j: jo?
e: du sa nyss nåt till mig!
j: FAN
e: hahaha
j: de va inte till dig
e: men de va de nu!! hahhaa
j: nej de va till solvei
e: hon är inte här
j: helvete...
e: * ligger på golvet o skrattar*
j: du är ju elak
e: HAHAHAHHAAHHA
j: käft
s: vad fan gör ni miffon? och ebba vafan skrattar du åt?!
j: ebba är dum
e: john, jag vet att du älskar mig!!!!
j: tvek
e: *blir tyst*
j: HAHAHAHHAHAH fett egd
e: ville ru nåt eller?
s: FIGHT FIGHT FIGHT!!!
knut: AAAAH NINJAAAAA
s: knut, vafan gör du?
k: SVÄR INTE!!!!!!!!
s: knut, hur parar man sig?
k: sluta äckla dig solvei....
Postat av: Anonym

hahahaah<<3

2010-01-03 | 15:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: