2009-12-13
18:42:00

HEMMANU

Kan ju berätta lite om min helg:
I fredags så åkte jag maja och knutte till sthlm, tåget bajsade lite så det blev försenat och sen kom iaf lina och petra och hämtade oss då åkte vi med pendeln ut till tungelsta och köpte pizza xd sen åkte vi hem till dom och mös med det =)
På lördagen så åkte vi till Ösmo och hälsade på Catte och Ann och det är ngra som min mamma kände. Och dära åt vi lunch och sen åkte jag lina och maja till Farsta centrum och gick runt lite där jag köpte 90210-byxor, yey! :) Sen åkte vi hem och åt tacos och godis (a) 

Och idag så åkte vi till farsta igen och gick på LAGERHAUS igen, det är fan bästa affären som finns i hela världen! Det finns så söta och roliga OCH billiga saker dära hehe. Jag köpte lite refreshments (bh,trosor, faan jag glömde köpa strumpor kom jag på nu :( ) sen så åkte vi hem till lilla sala efter det.

Det blev inte så mycket bilder för att jag glömde kameran hemma men jag ska försöka ta lite pics också! Sen blev det ju inga updates heller så det fick bli ett långt inlägg ist.
puss solvei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: