2009-12-08
19:32:52

FINTMEDUPDATE!

HEEEEEEJ!!!!!
igår va jag med Elsa, Ebba John och Caroline. Vi gick runt lite och sen fikade vi! :)
idag när jag kom hem fick jag ett städ ryck och städade hela köket, hallen, vardagsrummet och toan!

Sen fick jag ett till ryck och la mig på golvet i hallen, jag bara låg där med armarna och benen utsträckta och bara tänkte. Det ända som jag hörde var min hunds andetag och klockan i köket som tickade. Och det som luktade var nytvättat trägolv.

Det var så lugnt och skönt att bara ligga ligga där och slappna av och tänka på allt och inget tills maya, knutte ponken och pappa klampade in i huset, och då luktade det bara fis! Sen hjälpte jag Knutte ponken att slå in lite julklappar.. Annars har det varit en lugnt och skön dag!


Fashiontoast! <---


älskar dig!
Solvei
Postat av: Malin

Hej! Såg din fråga på Lisaplace! Man tar sig fram som på en skateboard, fast man kan glida mycket längre... Jag har precis startat en tävling på min blogg där jag länkar vinnaren i alla mina inlägg under en hel helg (när flest läser ens blogg). Vinnaren är den som jag tycker har bäst blogg. Sugen? Kommentera på min blogg!

2009-12-09 | 19:38:29
URL: http://malinnelinder.bubbleroom.se
Postat av: Malin

sv: tack detsamma! vad roligt att du vill vara med i tävlingen (:

2009-12-10 | 17:39:05
URL: http://malinnelinder.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: