2009-12-06
20:04:11

CARMEN

Hejsan hejsan!
Kul att det är så många som kollar på min blogg! :D
Igår kom det några släktingar hit hem till oss och sen så åkte jag hem till Ava och medans vi väntade på & så tappade vi upp bubbelbadet och lite så. Sen när & kom så badade vi och hade ansikts mask och hoppade studsmatta i bikini, jaa allt detta har ni väl redan läst på &'s blogg antar jag? ;-)

Idag gjorde vi inte så mycket jag åkte hem lite innan fyra eftersom att dom hade fotbollsträning, åh jag vill också börja träna nån sport! :(

Och nu sitter jag och köper lite julklappar på Bluebox, dom har jätte roliga och praktiska saker haha, love it! Jag vill inte köpa tråkiga saker till mina kompisar, det brukar alltid bli att jag bara impulsköper nåt jätte fult eller tråkigt! Men i år ska jag ta god tid på mig och köpa lite roligare saker, eller i alla fall försöka! ;-)
Solvei
Postat av: ebba

börja träna med oss!!!!! :D

FOTBOLL<3

2009-12-06 | 20:08:44
URL: http://ebbafalk.blogg.se/
Postat av: ebba

ja de ska du! och ja de får du :o :D<3

tror ja, men de är ju bara be din pappa prata med min på jobbet du vet ;)

2009-12-07 | 18:51:23
URL: http://ebbafalk.blogg.se/
Postat av: carolineee

ava & carmen :D

2009-12-11 | 18:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: